sabato 7 aprile 2012

BFF's b-day

Dear followers, as i promised, here i am with the outfit that i wore for my bff's b-day!
On April 4th was my birthday, and i wasn't in Rome, i spent my days in Foligno with my boyfriend and Cocò; the connection in the hotel was so slow, and i didn't update the blog. 
Anyway, i love this outfit! The party for my best friend's birthday was in home, for that i chose my new t-shirt, scarf and blazer by Bershka, all in turquoise blue, jeans, and bag&shoes blue. 
I think it's a perfect outfit for spring, it's not too much summery, but cool and fresh anyway.


PS. I never told you, but in addition to facebook and twitter, i'm also on Instagram (from May/June 2011), if you wish to follow me, my name is @saryblondie :)
PPS. Maybe you'll smile whishes you a peaceful and joyful Easter!

Cari followers, come promesso, eccomi con l'outfit indossato per il compleanno della mia migliore amica.
Iil 4 aprile è stato il mio compleanno, non ero a Roma, ho passato alcuni giorni a Foligno con il mio fidanzato e Cocò; la connessione internet in hotel era veramente lenta, e non ho potuto aggiornare il blog.
Comunque, io amo questo outfit! La festa del compleanno della mia migliore amica era in casa, per questo ho scelto la mia nuova maglietta, sciarpa e blazer di Bershka, tutto in azzurro turchese, jeans, e borsa & scarpe blu. Penso che sia un outfit perfetto per la primavera, non è troppo estivo, ma cool e fresco comunque.

PS. Non ve l'ho mai detto, ma oltre che su facebook e twitter, sono anche su Instagram (da maggio/giugno 2011), se vi va di seguirmi, il mio nome è @saryblondie :)
PPS. Maybe You'll Smile vi augura una serena e gioiosa Pasqua!







Blazer: Bershka
T-shirt: Bershka
Scarf: Bershka
Jeans: Motivi
Shoes: Stradivarius
Bag: unknown brand




6 commenti:

  1. belated happy birthday.Love the colours of your outfit!

    RispondiElimina
  2. You look so cute! I love your mint scarf!

    RispondiElimina
  3. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    RispondiElimina
  4. Ottimo abbinamento, bell'outfit mi piace!kiss
    SARA
    http://thefairydreams-lafieradeisogni.blogspot.it

    RispondiElimina