lunedì 13 febbraio 2012

It's Sunday

Goodmorning beauties! Today I'm in Foligno with my boyfriend Andrea that this morning has an important exam, and I'm in my beutiful hotel room to study for mine, that will be the last for the winter session. Foligno is a nice city, I think that at the end of Andrea's exam, we could make a little tour.. Maybe for shopping! And you? What you did during the week end? 
Tomorrow is Valentine's Day, who already prepare a present for his/her partner? I did! And I'm so courious to see what Andrea will give me! Obviously tomorrow or the day after I'll write a post where I'll describe my Valentine's day! Let me know what you wish to do :)


Buongiorno bellezze! Oggi sono a Foligno con il mio fidanzato, Andrea che questa mattina ha un importante esame, e io sono nella mia bellissima stanza d'albergo a studiare per il mio, che sarà l'ultimo per la sessione invernale. Foligno è una città carina, credo che alla fine dell'esame di Andrea potremmo fare un giretto.. Magari per shopping! E voi? Cosa avete fatto durante il week end?
Domani è San Valentino, chi ha già preparato un regalo per il/la suo/sua partner? Io l'ho fatto! E sono troppo curiosa di vedere cosa Andrea mi regalerà! Ovviamente domani o dopo domani scriverò un post nel quale vi racconterò il mio giorno di San Valentino! Fatemi sapere cosa vi piacerebbe fare :)


Nessun commento:

Posta un commento